2 תשובות
אוקיי אני לא יודעת עד כמה זה יעזור לך אבל אני שאני קמה בבוקר אני שותה כוס מים אחת ולא יותר ובדרך כלל מים מהברז ככה זה נותן לי ריכוז ואני לא חוזרת לישון, זה נורא עוזר לי לפני האוכל ומפקס אותי.
אני מאמינה שזה יעזור לך גם לכאב ראש ואין בעיה בא להיות בטלפון כולם ככה. כמובן שאם זה מפריע לך אז פשוט תנסי כל פעם להוריד את רמת הזמן שאת בטלפון. נגיד אתמול היית 10 שעות היום תהיי 9:30 מחר תוכלי להיות כבר שמונה וחצי שעות או לא יודעת מה...
גם אני סובלת מזה.
ויותר מזה לי יש מיגרנות קובעות (אם אפשר להגיד את זה ככה - רוב היום אני עם כאבי ראש)
קודם כל לי יש מרשם מרופא ועדיין סובלת מכאבי ראש.
הדברים שאני עושה כדי שהם יפחתו: בבוקר, לפני שאני אוכלת, לשתות ליטר של מים (כמובן להקפיד על זה לאורך כל היום), אוכלת בעיקר דברים בריאים, לא נמצאת עם האולפן בשעה שאני מתעוררת (אלא אם זה לכבות שעונים מעוררים - הכוונה היא מהרגע שאני מתעוררת אני לא נוגעת בטלפון שעה, שוב, רק כדי לכבות שעונים מעוררים) אותו הדבר גם בלילה.

ויש לי עוד מלא טיפים אם תרצה/י :)