7 תשובות
באיזו שעה קבעו לך?
אני חוזרת בקרוב לראיון ובכוונה קבעו לי לשעה מאוד מוקדמת כדי שלא אצטרך להמתין יותר מדי בתור. בכל מקרה לדעתי לא ימרחו אותך שם כי זו תחנה ממש קצרה
שואל השאלה:
תשע
אנונימית
שואל השאלה:
עשית את הועדה הרפואית? מה בדיוק עושים שם לא ממש הבנתי
אנונימית
הרופא - או הרופאה - שואל אותך מלא שאלות מעצבנות (זה הזמן ליידע אותו אם יש לך בעיות רפואית כלשהן), ואז את צריכה להישאר עם בגדים תחתונים והוא אומר לך להרים רגל, להתכופף וכו' בשביל לבדוק שאין עקמת בגב
וזהו
זה ממש כלום
תביאי איתך את הטופס הרפואי שקיבלת בצו אחרי שהוא חתום ע"י רופא משפחה והכל
שואל השאלה:
תודה!!
בהצלחה בראיוןן
אנונימית
תודה רבה :) בהצלחה גם לך
חחח אין רחמים בצבא יכולים לתקוע אותך הרבה זמן זה לא אכפת להם אם היית כבר שם או לא
אני באתי פעם שלישית היום ואמרו לי לחזור הביתה ובאתי סתם