13 תשובות
נוצרייה
אנונימי
לא יהודייה חסרת דת
שואל השאלה:
אבל אנחנו לא חוגגים חגים נוצריים, אנחנו חוגגים פסח וחגים יהודיים ועושים קידוש
אבל אנחנו לא חוגגים חגים נוצריים, אנחנו חוגגים פסח וחגים יהודיים ועושים קידוש
אנונימית
שואל השאלה:
טוב צודקים, באסה העניין הזה הוא תסביך אחד גדול
אם אני אביא חבר יהודי הביתה הוא לא יבין ואם אני אביא חבר נוצרי הוא גם לא יבין
טוב צודקים, באסה העניין הזה הוא תסביך אחד גדול
אם אני אביא חבר יהודי הביתה הוא לא יבין ואם אני אביא חבר נוצרי הוא גם לא יבין
אנונימית
את יכולה להחליט מה מתאים לך לציין. את יכולה להגיד שאת חצי חצי בלי כל ההסבר, נוצריה כי זה מה שנולדת לתוכו וזה מרגיש לך שזו הזהות שלך, או - אם את מרגישה שעם זה שאתם חוגגים חגים יהודיים וגרים כאן בארץ זה גורם לך להרגיש יהודיה, במה שאת מגדירה שלהיות יהודיה זה עבורך, זה ממש בסדר.
שואל השאלה:
בתכלס אני לא מאמינה בשתי הדתות למרות שאני מאמינה באלוהים, אם אני חייבת לבחור הדת של היהודים נראת לי הגיונית יותר אבל אני לא רואה את עצמי מתגיירת וחיה חיים דתיים כמו אבא שלי שבאמת עושה את זה מתוך אמונה שלמה. (הוא לא חרדי או משהו אבל הבנתם את הכוונה)
נראה לי עדיף לי לא להגדיר את עצמי וזהו
בתכלס אני לא מאמינה בשתי הדתות למרות שאני מאמינה באלוהים, אם אני חייבת לבחור הדת של היהודים נראת לי הגיונית יותר אבל אני לא רואה את עצמי מתגיירת וחיה חיים דתיים כמו אבא שלי שבאמת עושה את זה מתוך אמונה שלמה. (הוא לא חרדי או משהו אבל הבנתם את הכוונה)
נראה לי עדיף לי לא להגדיר את עצמי וזהו
אנונימית
על פי היהדות, כל עוד אמא שלך נוצרייה, את נוצרייה.
אם כבר נולדת - אז הגיור ש ההורים שלך לא משפיע עלייך בשום צורה, אם את לא התגיירת בעצמך. את לא יהודיה.
כמו שאמרו מעליי, אם לא התגיירת את לא יהודיה
ואם לא הוטבלת את גם לא נוצריה
את חסרת דת
אם כן הוטבלת אז את נוצריה
ואם לא הוטבלת את גם לא נוצריה
את חסרת דת
אם כן הוטבלת אז את נוצריה
נולדת נוצריה? את נוצריה.
לא נולדים נוצרים^
נצרות לא עוברת מההורים
רק מי שהוטבל הוא נוצרי
נצרות לא עוברת מההורים
רק מי שהוטבל הוא נוצרי
בטח שכן,מה זה השטויות האלה?
כל בן אדם נולד לדת לפי הוריו, לא נולדים אתאיסטים
כל בן אדם נולד לדת לפי הוריו, לא נולדים אתאיסטים
לא זה לא
אני נוצרי, אני יודע איך זה
נוצרי זה רק בן אדם שהוטבל
אם הוא לא הוטבל אז הוא חסר דת
אני לדוגמא לא הוטבלתי עד לפני שנה, עד אז נחשבתי במדינה בתור חסר דת ואני צריך לשנות את זה במשרד הפנים
אני נוצרי, אני יודע איך זה
נוצרי זה רק בן אדם שהוטבל
אם הוא לא הוטבל אז הוא חסר דת
אני לדוגמא לא הוטבלתי עד לפני שנה, עד אז נחשבתי במדינה בתור חסר דת ואני צריך לשנות את זה במשרד הפנים
באותו הנושא: