4 תשובות
פשוט התנהגות עדינה יותר אני מניחה
טון איפור גם לך לא יהיה חצקונים
כן אני לא מתאפרת בכלל
ואין לי קוסמטיקאית
בגדול תשתמשי בדברים טבעיים, תצלבשי יפה ותחייכי
ואין לי קוסמטיקאית
בגדול תשתמשי בדברים טבעיים, תצלבשי יפה ותחייכי
כן, לי אישית אין קוסמטיקאית, פשוט תדאגי שהשיער שלך ייראה טוב רוב הזמן, את יכולה למרוח לק באצבעות, להריח טוב, להתגלח, לשים עגילים אולי ודברים בסיסיים בעיקר, בקשר לחצ'קונים- אני אישית קיבלתי משחה מרופא עור ועבר לי, וגם יש הרבה בנות שמלכתחילה משתמשות במסכות פנים וכל זה כדי למנוע.
באותו הנושא: