6 תשובות
שואל השאלה:
אפשר לרשום לך בפרטי? (:
אנונימית
אני חושבת שתנסי לכתוב לו הודעה?
אני לא יודעת למה ניתקתם קשר אבל אם לא סיימתם ברע ממש אז למה לא
אפילו לא כזוג פשוט תחזרו להיות חברים
שואל השאלה:
^מצד אחד זה פדיחה כי לא רשמתי תצד השני בסיפור
אנונימית
תכתבי לוו. תשאלי אותו אחך הוא ותגידי שלא דיברתם מלא זמן