5 תשובות
לדעתי תעשה היום רק פחות אינטנסיבי מאתמול
עדיף שלא כי עשית אימון ועדיף לנוח אבל אם אתה עדיין ממש רוצה אתה יכול למשל לעשות אירובי או לעשות אימון רגליים.
שואל השאלה:
אולי אעשה רק ריצה היום? ומחר אעשה שוב את מה שעשיתי אתמול?
אנונימי
אפשרי למשל גם רעיון טוב,ותמיד אחי עצה תקשיב לגוף שלך כדי למנוע פציעות נגיד ונחת יום ואתה עדיין מותש והגוף אומר לא תקשיב לא ותנוח עוד יום ככה תמנע בעתיד פציעות מקווה שעזרתי אח
שואל השאלה:
סבבה! ומאוד עזרת, תודה רבה(:
אנונימי