10 תשובות
יש עוד מקום לשיפור אבל להתחלה זה נראה ממש טוב תמשיכי יש לך פוטנציאל
וואו ממש יפה
יש עוד שיפור אבל הכל טוב זה יצא ממש טוב למתחילים ובהצלחה לך 3>
ממש ממש אהבתיי
למה היא עצובה?
שואל השאלה:
תודהה
ותאמת פשוט רציתי שיהיה משהו מעבר
לא היה לי מצברוח של סתם לצייר מישהי מחייכת או משהו
אנונימית
חמוד, העתקת את זה או שזה מהראש שלך?