13 תשובות
בשמחה
שואל השאלה:
מראשון לציון
מראשון לציון
אנונימית
שואל השאלה:
בואו נפתח קבוצה בוואצאפ או באינסטגרם ונהיה חברים
בואו נפתח קבוצה בוואצאפ או באינסטגרם ונהיה חברים
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
בואו נעשה פיקניק
אני בדרום :(
רק אאחל לכם שתיהנו חבר'ה !
רק אאחל לכם שתיהנו חבר'ה !
גם אני בדרום לול^^
שואל השאלה:
איפה בדרום
איפה בדרום
אנונימית
מאשדוד
אני רוצה ואני מרמת גן
הייתי שמחה אבל אני ממש בצפון.. :/
אנונימית
גם אני מאשדוד תני כיף^
*כיף* xd
באותו הנושא: