15 תשובות
יש לך עתיד
ואוו מהמםם
שואל השאלה:
תהיו כנים אני לא נעלב או משהו
תהיו כנים אני לא נעלב או משהו
אנונימי
יש לך את הbasic סך הכל לא רע למרות שלא הכי מושקע שבעולם.
טעון שיפור
נחמד-
פחות הסטייל אומנות שלי אבל זה חמוד, יש לך לאן להשתפר אבל הפוטנציאל שם
עם התמדה זה ישתפר
לא יפה
יפה. יש לאן להשתפר. תתעמן תתעמן תתעמן
יצא מגניב
אין לה אף?
אין לה אף?
אנונימית
מהמם!!
נחמד ממש!! תמיד יש לאן להשתפר :)
יש איפה לשתפר אבל בסך הכול יפה:)
אגב זאת אוראראקה מאקדמיית הגיבורים?
אגב זאת אוראראקה מאקדמיית הגיבורים?
שואל השאלה:
כןכן זה אמור להיות לפחות
כןכן זה אמור להיות לפחות
אנונימי
באותו הנושא: