7 תשובות
במצב שלך בדיוק.. מצטרפת לשאלה
אנונימית
קודם כל תאהבי את עצמך!! אם את שונאת את עצמך ותהיי מדוכאת זה לא יעזור ולכן את צריכה לצאת מהאזור הביקורתי שאת בו ולהתחיל לאהוב ולהעריך את עצמך. תדעי שיש המון אנשים שאוהבים אותך וגם את צריכה לאהוב את עצמך!
עכשיו תראי, הפרעות אכילה זה לא צחוק ואני מבקש שתפני למישהו ותספרי לו, תשתפי את ההורים במה שעובר עלייך ואל תפחדי, הם רוצים בטובתך. פסיכולוג יכול ממש לעזור, וגם דיאטנית שתעזור לך לאכול במידה הנכונה.
תעשי מקלחת טובה, תראי סרט טוב, תאכלי משהו מתוק ותתעודדי.
אל תדאגי, זה יעבור בסוף!
תרגישי טוב (:
עכשיו תראי, הפרעות אכילה זה לא צחוק ואני מבקש שתפני למישהו ותספרי לו, תשתפי את ההורים במה שעובר עלייך ואל תפחדי, הם רוצים בטובתך. פסיכולוג יכול ממש לעזור, וגם דיאטנית שתעזור לך לאכול במידה הנכונה.
תעשי מקלחת טובה, תראי סרט טוב, תאכלי משהו מתוק ותתעודדי.
אל תדאגי, זה יעבור בסוף!
תרגישי טוב (:
אוף כנך
וזה נראה לך נורמלי? ועוד אתה מציע לה את זה, באיזה קטע?
אנונימית
אני עד עכשיו סובל מבולימיה אבל אני עושה ספורט מוגזם ממש עד רמה עילפון ואני אוכל כמויות של כל המקרר רק מתוקים 10,000 קלוריות ולא עולה במשקל
אנונימי
מה שמוביל לבולמיה^
אנונימית
עברתי ביטואציה כזאת ומה שאני עושה זה ספורט נוקשה ומפצה בספורט מוגזם כדי להוציא את מה שנאכל וככה אני לא משמין
אנונימי
באותו הנושא: