4 תשובות
תספרי עד 10
תלמדי למתן את הכעס, תספרי עד 10 שתי כוס מים ותנסי להירגע לפני שאת מתפרצת.
בזמן שאת עצבנית: ממש שאת כועסת, תחשבי על ההשלכות של האחריי. על איך שאת גורמת לך ולחבר שלך להרגיש.
אין זה קשה חייבים אבל לשלוט בזה כמה שאפשר אם לדעתך זה יחזור על עצמו לא משנה מה תעשי תנסי לבקש טיפול מקצועי שיעזור לך לווסט את זה..
תחפשי דברים שמרגיעים אותך בינתיים ושאת מגיעה לשלב של עצבנות תגידי לו אני חייבת להרגע בוא נפסיק תשיחה ותתאמו בניכם שכל פעם כזאת שיעזוב אותך ושינסה להבין ושלא לדבר יותר מדי
באותו הנושא: