4 תשובות
אחיות זה תמיד לא משהו בגיל הזה. חכי, עוד תסתדרו.
שואל השאלה:
מה אני אמורה לעשות עכשיו? לסבול ולבכות כול פעם שאני איתה ? להפסיד חיי חברה?
מה אני אמורה לעשות עכשיו? לסבול ולבכות כול פעם שאני איתה ? להפסיד חיי חברה?
אנונימית
אמאלה איזה רעה למה את בלי עמוד שידרה פשוט הולכת לישון במיטה שלך ושתקפוץ לך
שואל השאלה:
אחרי זה כועסים עלינו השעה 3 אני לא רוצה להעיר את אבא שלי ואני יודעת שאין לי עמוד שדרה אני פשוט לא מצליחה סליחנ
אחרי זה כועסים עלינו השעה 3 אני לא רוצה להעיר את אבא שלי ואני יודעת שאין לי עמוד שדרה אני פשוט לא מצליחה סליחנ
אנונימית
באותו הנושא: