6 תשובות
לא ברור
הרי אתה יודע שזה לא נכון
הרי אתה יודע שזה לא נכון
כולם מרגישים ככה לפעמים זה בסדר, גם אני ילדה שלישית והאחים שלי חוו את הנעורים שלהם בצורה מעניינת ושלי כביכול משעממת.
אבל אני מבטיחה לך שאם תמות זה יזיז להרבה אנשים מסביבך גם אם אתה לא מרגיש ככה.
אבל אני מבטיחה לך שאם תמות זה יזיז להרבה אנשים מסביבך גם אם אתה לא מרגיש ככה.
שואל השאלה:
אם אני לא מרגיש ככה אז מה זה עוזר לי
הם נכשלים בעבודה של לאהוב אותי...
אם אני לא מרגיש ככה אז מה זה עוזר לי
הם נכשלים בעבודה של לאהוב אותי...
שואל השאלה:
לא בא כאן בטענות אבל ככה זה נשמע לפי מה שאמרת
לא בא כאן בטענות אבל ככה זה נשמע לפי מה שאמרת
זה קורה להרבה בני נוער
אנונימית
אולי תדבר עם מישהו או נסה ללמוד לשנות את הגישה
באותו הנושא: