5 תשובות
כאבה היד קצת
מרגש
מרגש
יפה נורמלי שאת מתגרשת!!
לי רק היד כאבה
יש כאלה שיום אחרי מתחילים להרגיש לא טוב, כאבי ראש וכו..
לי רק היד כאבה
יש כאלה שיום אחרי מתחילים להרגיש לא טוב, כאבי ראש וכו..
אם יוצאת לך עוד יד תעדכני
קודם כל, כל הכבוד, דבר שני כן זה מרגש. לי היו קצת כאבי יד כשעשיתי תנועות חדות
^^לול גם אני התחסנתי היום, וכל דבר שיש לי מתמגנט אליי, וצמחו לי עוד 3 ידיים ו-8 זנבות. מעניין מה יקרה בחיסון השני
באותו הנושא: