12 תשובות
ידני זה לכל החיים פותח אופציה לנסוע על כל רכב
אוטומטי, יותר קל, פחות מלחיץ. אלא אם כן את בטוחה ביכולת שלך לנהוג בלי בעיות תיקחי ידני. אני למדתי ידני וממש התחרטתי כשנכשלתי בשני הטסטים הראשוניים, לדעתי הייתי עובר טסט שני בלי בעיה עם אוטומט, אפילו טסט ראשון. אני מעיד כי אני יודע מה היו הטעויות שלי וגם ככה ריכוז זה לוקח שאת יכולה להיעזר בו במקום אחר
אוטומט
אוטומט לדעתי עדיף. בכל זאת יותר קל לאדם שלומד לנהוג פעם ראשונה.
ידני אולי כדאי להוציא אחרי שאת כבר מנוסע כמה שנים בנהיגה כי זה יהיה הרבה יותר פשוט. זה חד משמעית מסובך יותר
אם את רוצה ידני אז לכי על זה
אני עשיתי אוטומט כי אין לי מכונית ידנית בבית וגם כי לא כל כך רציתי ידני, אבל אם את רוצה אז שווה לך להתחיל ללמוד על ידני, מקסימום תראי שזה לא מתאים לך ותעברי לאוטומט אחרי כמה שיעורים
ידני קלל
שואל השאלה:
לגיל 16.8
אוף אני לא יודעת
כל כך אני רוצה ידני
אנונימית
תלוי אם את רוצה רשיון כמה שיותר מהר או לא.. אם את לחוצה על זה תעשי אוטומט, הכי קל וזריז. אם את רוצה מעבר, ואת לא לחוצה, תעשי על ידני.. עדיף כי ככה תוכלי לנהוג על כל רכב
אוטומט מהיר יותר רוב המכוניות הן אוטומט
שואל השאלה:
לך תדע,
תודה ענקית❤
אנונימית
ידני יותר כיף, בתכלס? אין לך מה לעשות עם זה
אני עשיתי ידני ואני מבסוט על ההחלטה, תנסי כמה שיעורים ומקסימום לא תתחברי תעברי לאוטומט.
אנונימי
אני עשיתי על אוטומט והמורה שהיה לי אמר שכבר יש פחות ביקוש לשיעורי נהיגה על ידני אז הוא מכר את האוטו הקודם שלו שלימד רק על ידני ועבר לאוטומט ,ידני יתאים דווקא למי שעושה נסיעות עבודה ברכבים שהם ידניים
או כשטסים לחול לשכור מכונית שהיא על ידני ,זול יותר ממכונית על אוטומט
אבל ביום יום מאמינה שתנהגי על רכב אוטומט פחות מייצרים היום רכבים ידניים שהם לא רכבי עבודה
יש לי חברה שעשתה על ידני לפני 5 שנים מאז לא נגעה ולא תיגע ברכב ידני
לדעתי זה סתם כאב ראש ויתאים רק למי שמתכנן לעבוד ברכב ידני