12 תשובות
תאכלי ורק אחרי שעתיים תעשי ספורט כי אם תאכלי ואז תעשי ספורט את תרגישי לא טוב ואם את תעשי אימון ואז תאכלי אז זה כאילו לא עשית אימון
אימון ואז קרפים
אימון ואז
אימון ואז
שואל השאלה:
אבל לא יהיה יותר טוב שאוכל קרפים ואז אעשה אימון? זה קצת יוריד את הקרפים
אבל לא יהיה יותר טוב שאוכל קרפים ואז אעשה אימון? זה קצת יוריד את הקרפים
אנונימית
לא
אנשים לא מבינים שאם תעשי אימון ואז גרפים אז זה יהיה כיף אבל זה כאילו לא עשית אימון בכלל וסתם התאמצת
שואל השאלה:
^בדיוקק, אז לאכול ואז אחרי שעה כזה אימון?
^בדיוקק, אז לאכול ואז אחרי שעה כזה אימון?
אנונימית
כן,הכי טוב
לאכול לפני אימון
אימון ואז קרפים
אימון ואז קרפים יהיה לך יותר כיף
באותו הנושא: