5 תשובות
לנתק קשק
לא אובססיבית אבל כן נראה לי מערכת יחסים רעילה.
זה לא אובססיה. זה קטע כלשהו שיש בינכם, אם אתה מחבב אותה לא כדי שפשוט תגיד לה?
אבל אם לא, תדברו על זה.
כי לגמרי נראה שאכפת לכם אחד מהשנייה.
אבל אם לא, תדברו על זה.
כי לגמרי נראה שאכפת לכם אחד מהשנייה.
אנונימית
לאלא אני מבינה את זה באמת..
פשוט כשאנשים חשובים אחד לשני.
הם יגידו הכל בפרצוף , מה שפוגע ומה שמפריע
זה לא סיבה לדעתי לנתק קשר..
פשוט תדאגו לפתור את הבעיות שצצות בקשר
פשוט כשאנשים חשובים אחד לשני.
הם יגידו הכל בפרצוף , מה שפוגע ומה שמפריע
זה לא סיבה לדעתי לנתק קשר..
פשוט תדאגו לפתור את הבעיות שצצות בקשר
אם זה מציק לך אז זה לא טוב
באותו הנושא: