8 תשובות
כמה זמן אתם ביחד?
כן
אנונימי
שואל השאלה:
חודש
חודש
אנונימי
כן אם זה חודש
אנונימי
הגיוני שכן אבל אל תוותר תנסה לתת לה יותר תשומת לב ותפתח אתה שיחות עד שיחזור לה
כן
תדבר איתה תשאל אותה אולי היא עוברת משהו ולא רוצה להדאיג אותך
זה לא שייך ל"אל תוותר עליה"
אם היא לא מנסה ליזום שיחות כשאתה מכיר אותה כאחת שכן עושה את זה, נדלקת נורה אדומה.
לא צריך להיות חכם גדול או בזוגיות
כדי להבין מה קורה שם.
אם היא לא מתחילה שיחות, תבדוק מה הסיבה. תבדוק אם היא רוצה להיפגש,
אם היא תדחה אותך כמה פעמים, יש פה בעיה.
תבדוק מה יקרה אם אתה לא תשלח לה הודעה.
ככה אתה תראה אם היא בכלל בעניין להמשיך לדבר.
ואחרי שאתה יוזם את השיחות בניכם,
איך ממשיכה השיחה בניכם?
אתם מדברים כל היום? או שאתה צריך
לשלוח לה הודעה כל פעם כדי לקבל ממנה יחס?
אם היא לא מנסה ליזום שיחות כשאתה מכיר אותה כאחת שכן עושה את זה, נדלקת נורה אדומה.
לא צריך להיות חכם גדול או בזוגיות
כדי להבין מה קורה שם.
אם היא לא מתחילה שיחות, תבדוק מה הסיבה. תבדוק אם היא רוצה להיפגש,
אם היא תדחה אותך כמה פעמים, יש פה בעיה.
תבדוק מה יקרה אם אתה לא תשלח לה הודעה.
ככה אתה תראה אם היא בכלל בעניין להמשיך לדבר.
ואחרי שאתה יוזם את השיחות בניכם,
איך ממשיכה השיחה בניכם?
אתם מדברים כל היום? או שאתה צריך
לשלוח לה הודעה כל פעם כדי לקבל ממנה יחס?
באותו הנושא: