5 תשובות
לחצי יום
כן, אם אני ממש אוהבת אז כמובן
לא יודעת אולי אבל לא כל כך הרבה זמן משהו כמו 3-4 שעות
ברור שכן
אין לי בן זוג אך אני עונה במחשבה של אם היה
כל יום להפגש להרבה זמן זה בעייתי כי יש צורך גם להפגש עם אנשים אחרים ולא להזניח
אז כל עוד זה לא פוגע בצורה משמעותית ביחסים חברתיים אחרים או בלימודים אז זה דווקא יכול להיות גיף
כל יום להפגש להרבה זמן זה בעייתי כי יש צורך גם להפגש עם אנשים אחרים ולא להזניח
אז כל עוד זה לא פוגע בצורה משמעותית ביחסים חברתיים אחרים או בלימודים אז זה דווקא יכול להיות גיף