10 תשובות
בוקר טוב בסטי
אנונימי
בוקר טוב אולי?
בוקר טוב אני מניחה
בוקר אור/טוב
בוקר טוב
שחרית
אה ברכה כזאת חח
ברכות השחר
בוקר טוב:)
יישר כוח.
בתור אישה את לא מחוייבת בכל הברכות, אם משהו לא מובן מוזמנת לשאול אותי.
ואם זאת לא הייתה הכוונה שלך, "בוקר טוב".
יישר כוח.
בתור אישה את לא מחוייבת בכל הברכות, אם משהו לא מובן מוזמנת לשאול אותי.
ואם זאת לא הייתה הכוונה שלך, "בוקר טוב".
קישורים מצורפים:
בוקר טובב
באותו הנושא: