8 תשובות
נראה לי בשמונה בערב
יש כאלו שאומרים תפילת אל מלא רחמים אבל כעיקרון אומרים תהילים או משהו כדי להזכיר אותם ובכללי לעמוד ולכבד
אני מחפשת שם של חייל שנגצח או מישהו שנרצח בפעוליןת איבה ומדליקה לזכרו נר
מ8 בערב עד מחר ב8 בערב. ואין תפילה לנרות זיכרון אבל אפשר להגיד תהילים או לימוד קצר לעילוי הנשמה
תפילת אל מלא רחמים ופרקי תהלים אם את רוצה
אחרי 19:30 בערב
אחרי 19:30 בערב
אין שעה קבועה, לדעתי תדליקי אחרי הצפירה היום ואפשר להגיד את התפילה אל מלא רחמים ואת המשפט "יהי זכרם ברוך ותהיה נשמתם צרורה בצרור החיים"
שואל השאלה:
ממש תודה לכולם
ממש תודה לכולם
היום בערך 7:30 ותגידי תהילים