5 תשובות
גם אני אדיש וביישח ועובד עם לקוחות, אין קשר, רק להראות נכונות והתמדה.. בסוף זה עבודה זמנית לא איזה הייטק
x8a
שואל השאלה:
כן אבל ברוב מקומות העבודה בעיקר סופר
צריך להתמודד עם לקוחות מכל הסוגים וצריך לעבוד מהר כי זאת עבודה שכל רגע יש מה לעשות...
אנונימית
פשוט צוברים ניסיון עם הזמן, אולי בתחלה תהיי בשוק אבל ככה זה בעבודות כאלה.. במיוחד מול לקוח ישראלי, אני עובד עם לקוחות וצריך לדעת להתמודד, בכל מקרה אם יש שאלות אני יכול לעזור בפרטי
x8a
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימית
לעבוד בסופר זה די אחלה ולא קשור לזה שאת אדישה
אה ומקומות אחרים לעבודה אז איזה חנות כלשהי בקניון או סתם בייביסיטר וכאלה