9 תשובות
לא
עדיף שלא להסתכן ולצאת בתקופה הזאת, בטח שלא באופן קבוע
לא
שואל השאלה:
למה לא? וקל למצוא שם עבודה עכשיו?
יש סיכוי שיקבלו אותי אחרי הבידוד?
אנונימי
אחרי הקורונה כן
שואל השאלה:
למה שיקבלו אותי אחרי הקורונה? זה לא הפוך?
אנונימי
שואל השאלה:
נתקשרתי לאיזה מקום ואמרו לי שמחפשים בבני ברק עובדים בסופר
אנונימי
אם הם מחפשים אז לך לעבוד בזה רק מה תשים מסיכה וכפפות למיגון בעת העבודה ואולי גם מגבונים לנקות את העמדה
שואל השאלה:
מיגון לא עוזר.
אם אצטרך לחלות, אחלה.
כסף יותר חשוב
אנונימי
שואל השאלה:
מי שבריא יעבוד..מי שחולה שישאר בבית
אנונימי