7 תשובות
אחלה דמי כיס, למה לא?
כן למה לא? הלוואי עליי למצוא עבודה
אם אתה רוצה
אם אתה אוהב את זה למה לא
שואל השאלה:
כאילו אין לי בדיוק מה לעשות ועכשיו סגר אז זו האופציה היחידה שיש לי
כאילו אין לי בדיוק מה לעשות ועכשיו סגר אז זו האופציה היחידה שיש לי
אנונימי
כן בטח
אני גם רציתי ולא קיבלו אותי כי אני בת 17 וחצי :/
מקבלים רק מ18
מקבלים רק מ18
אנונימית
באותו הנושא: