7 תשובות
אחלה דמי כיס, למה לא?
כן למה לא? הלוואי עליי למצוא עבודה
אם אתה רוצה
אם אתה אוהב את זה למה לא
שואל השאלה:
כאילו אין לי בדיוק מה לעשות ועכשיו סגר אז זו האופציה היחידה שיש לי
אנונימי
כן בטח
אני גם רציתי ולא קיבלו אותי כי אני בת 17 וחצי :/
מקבלים רק מ18
אנונימית