9 תשובות
מה!!!!! תקשיבי תדווחי למחנכת / מקשרת שכבה ותגיד לה שתדבר עם המורה הזו
את השקעת ועבדת קשה על הציונים האלה ובגלל שפעם היית ממוצע של שבעים אז לא מאמינים לך?!
ממש לא. תרוצי להגיד למחנכת / מקשרת שכבה שלך זה יכול לפגוע לך בבגרות ובעתיד
שואל השאלה:
כבר נפגעה לי הבגרות... ה90 וה86 זה הציון בגרות שלי ):.
אוף חבל שירדתי היה עדיף לי 60 כבר ב5
אנונימית
נראה לי שכבר מאוחר לערער. אם היא נתנה לך 65 וכל הציניים שלך מעל 65 היית צריכה לערער כי זה לא פייר.

מה הציונים שלך לאורך השנה?
קרה לי ב5 יחידות שקיבלתי 14 נקודות מעל המגן, התבאסתי מאוד אבל המשכתי הלאה.
מה שקרה לך מבאס, ולא משקף את הידע שלך. מי שעובר מ5 ל4 צריכים לפרגן לו, ומשום מה לא פרגנו לך.
תבדקי אם יש מה לעשות עם המורים/מזכירות
אנונימית
קרה לי במגמה
אם קיבלת 90 בבגרות ו 70 במגן תנסי לפסול
שואל השאלה:
אני סיימתי י"ב וקיבלתי 86 בשאלון הראשון ו90 בשאלון השני.
הציונים האלה הם הציון בגרות שלי.
המנהלת שלנו "באה לחולל שינוי" היא הייתה חלק מהורדת המגן שלי..
אנונימית
תתקשרי למשרד החינוך תבטלי מגן
לא כל כך הבנתי מה קורה, זה קצת מבולבל...

את ביא? יב?
במה קיבלת 90? ובמה 86? מאיפה כל הציונים האלה אם עשית רק מתכונת?? (אני מניחה).

בכל מקרה, אני הייתי פונה למנהלת...
שואל השאלה:
לא היו לי ציונים לאורך השנה אצלה כי ירדתי מ5 כמה שבועות לפני הבגרות..
אנונימית