6 תשובות
את תצליחי
תאמיני בעצמך
ברור שזה יהיה קשה, תואר במתמטיקה זה הדבר הכי קשה שראיתי בחיי, חייבים כל היום לחרוש, אבל יש לך סיכוי להצליח. לגבי תארים אחרים, גם לחרוש אבל יש עוד דברים מעבר למתמטיקה אז יהיה לך סבבה.
קטדם כל איזה אלופה את
אני לא מכירה אותך אישית. לכן אני לא יכולה לומר אם תצליחי או לא.
תראי, זה תלוי אך ורק בך.
אם תתאמצי, תשנני, תחזרי על החומר ולא תוותרי- אני בטוחה שתצליחי.
קשה באימונים קל בקרב.
תאמיני בעצמך, הכל אפשרי.
חורשים כולם חורשים כדי להגיע להישגים צריך לחרוש בשביל כבוד צריך לעבוד תהיי גאה בזה ובציון שיש לך הרבה היו רוצים גם כן אותו
אנונימי
אני קיבלתי 100 בבגרות והלכתי לתואר במתמטיקה. זה די קשה- בעיקר בהתחלה, צריך ממש ללמוד הרבה אבל אז מסתדרים.
אנונימית