45 תשובות
כי ככה, יש שמות שלא קוראים לכלבים או אנשים
לא מכבד.
לא מכבד ולא הגיוני
שואל השאלה:
אבל במילא גם חילוניים לא מכבדים פה אז למה שאני אכבד אחרים..
אבל במילא גם חילוניים לא מכבדים פה אז למה שאני אכבד אחרים..
אנונימית
למה דווקא אלוהים יפסיכית
כי ככה זה לא מכבד ויש דברים שפשוט לא עושים
זה כמו שמישהו ידביק לך שם של משהו דפוק
ולא נותנים שמות כאלו במיוחד לא לכלב ולא לשום דבר
זה ממש מזלזל וחסר כבוד
והם צודקים זה באמת לא בסדר
זה כמו שמישהו ידביק לך שם של משהו דפוק
ולא נותנים שמות כאלו במיוחד לא לכלב ולא לשום דבר
זה ממש מזלזל וחסר כבוד
והם צודקים זה באמת לא בסדר
מזלזל ממש
שואל השאלה:
מה לא בסדר?
זאת זכותי לקרוא לו איך שאני רוצה הוא במילא לא מבין את המשמעות
מה לא בסדר?
זאת זכותי לקרוא לו איך שאני רוצה הוא במילא לא מבין את המשמעות
אנונימית
יחולה מה נסגר איתך
אין שום חוק נגד זה. תעשי מה שאת רוצה. אבל אל תצפי שאנשים יכבדו את זה.
את משחקת אותה טיפשה בכוח? זה כמו שתקראי לכלב על שמו של אבא שלך
מה הקשר מבין או לא
לא עושים דבר כזה כמו מלא דברים שלא עושים נכון אז גם את זה לא עושים לא כלכך קשה זה לא שחסרים שמות לכלבים את יודעת
לא עושים דבר כזה כמו מלא דברים שלא עושים נכון אז גם את זה לא עושים לא כלכך קשה זה לא שחסרים שמות לכלבים את יודעת
שואל השאלה:
אבל לא אכפת לי מה אנשים יחשבו אבל זאת חוצפה שכולם מסביבי משתגעים-_-
אני רוצה את השם הזה
אבל לא אכפת לי מה אנשים יחשבו אבל זאת חוצפה שכולם מסביבי משתגעים-_-
אני רוצה את השם הזה
אנונימית
לא החוצפה היא שככה את רוצה לקרוא לכלב שלך
אז תקראי לו איך שאת רוצה...
את גם ככה בת 13 שמתלהבת מצומת לב אז לאף אחד לא יהיה ממש אכפת ממך :)
את גם ככה בת 13 שמתלהבת מצומת לב אז לאף אחד לא יהיה ממש אכפת ממך :)
שואל השאלה:
תאמת שאני יותר גדולה ממך בכמה שנים טובות אבל זה לא משנה
בכל מקרה אני אקרא לו ככה אני פשוט אחליק על התגובות המוגזמות של האנשים
תאמת שאני יותר גדולה ממך בכמה שנים טובות אבל זה לא משנה
בכל מקרה אני אקרא לו ככה אני פשוט אחליק על התגובות המוגזמות של האנשים
אנונימית
את מוגזמת ונשמע שאת רוצה לעשות את זה דווקא
לא אסור נראה לי אבל לא לקרא לו ככה
^^^תמשיכי לעשות בכוונה אבל את תקבלי הרבה זלזול מהרבה אנשים גם כאלו שחשובים לך כי את ממש סתומה למרות הכל ועדיין קוראת לו ככה תקראי לו בשם אחר לא חסרים שמות
האמת שדווקא יש חוק שאסור לקרוא למישהו אלוהים
אני מתת איזה רעיון
מי אמר שיש לזה משעמות חבר?
לא בעיניי כולם..
אסור לקרוא לאף אחד אלוקים. אלוקים יש רק אחד.
אני מבין שזו שאלה שבאה להתריס ,
לא מכבד בכלל ולא ראוי
טיפה כבוד בסיסי
לא מכבד בכלל ולא ראוי
טיפה כבוד בסיסי
האמת שאת צריכה לבחור איזה שם שבלך אבל זה פשוט לא מתאים לקרוא לכלב אלוהים כי הרי הוא לא אלוהים הוא כלב
שואל השאלה:
אבל אני אתאיסטית אז למילה הזאת אין שום משמעות בעיניי
אבל אני אתאיסטית אז למילה הזאת אין שום משמעות בעיניי
אנונימית
אבל את לא לבד בעולם תחשבי מה זה עושה לרגשות של אחרים
אין חילול השם וכפירה יותר גדולה מזו
את סתם עלולה לסבך את עצמך עם קהילות בגלל ההתרסה הזאת ולייצר לעצמך שונאים
גם אם נוצרי גמור מהצד היה שומע את זה אפילו הוא היה מרים גבה ואותו כנ"ל לגבי מוסלמי
סוף מעשה במחשבה תחילה
אין חילול השם וכפירה יותר גדולה מזו
את סתם עלולה לסבך את עצמך עם קהילות בגלל ההתרסה הזאת ולייצר לעצמך שונאים
גם אם נוצרי גמור מהצד היה שומע את זה אפילו הוא היה מרים גבה ואותו כנ"ל לגבי מוסלמי
סוף מעשה במחשבה תחילה
כי זה לא מכבד וזה לא לעניין כאילו תחשבי שהיית מאמינה במשהו ומישהי הייתה קוראת לכלב שלה בשם של מי שאת מאמינה.. כאילו אי אפשר זה לא לעניין
לדעתי זה מצחיק אבל אם יש לך משפחה, חברים או משהו כזה דתיים/מאמינים ב ה אז אל תעשי את זה כי זה יכול לפגוע בהם
אם את אתאיסטית, אז למה שתקראי לו ככה? הזויה
לא היית קוראת לכלב שלך מוחמד נכון?
במיוחד לא אם היית גרה במדינה ערבית, נכון?
את יכולה לקרוא לו ככה, אבל זה לא אומר שכולם צריכים להיות בסדר עם זה ולא להגיד לך כלום בנושא...
כמו שלך מותר לקרוא לו אלוהים לאחרים מותר להתלונן על זה
במיוחד לא אם היית גרה במדינה ערבית, נכון?
את יכולה לקרוא לו ככה, אבל זה לא אומר שכולם צריכים להיות בסדר עם זה ולא להגיד לך כלום בנושא...
כמו שלך מותר לקרוא לו אלוהים לאחרים מותר להתלונן על זה
כי זה לא בסדר. מה אין שמות בעולם לא הבנתי
יש פשוט דברים שלא עושים , ואם הוא נאבד אף אחד לא יקח את זה ברצינות
אלוהים שב
אלוהים ארצה
אלוהים תעשה גלגול
לא מתאים...
אלוהים ארצה
אלוהים תעשה גלגול
לא מתאים...
כי לא וקראים לכלב על שמו של מלך.
תשחבי מה היה קורה אם היית במדינת מלוכה. מלך הוא אדם הכי חשוב בעם. מה היה קורה אם היית קוראת לכלב על שם של מלך. לא היו מוצאים אותך להרוג על הפגיעה בכבוד המלך?!
אז הקב"ה - הוא מלך רם ונשא.
תשחבי מה היה קורה אם היית במדינת מלוכה. מלך הוא אדם הכי חשוב בעם. מה היה קורה אם היית קוראת לכלב על שם של מלך. לא היו מוצאים אותך להרוג על הפגיעה בכבוד המלך?!
אז הקב"ה - הוא מלך רם ונשא.
שואל השאלה:
אמיר חצרוני כרגע שכנעת אותי באופן סופי לקרוא לו ככה
זה נשמע טוב!
אמיר חצרוני כרגע שכנעת אותי באופן סופי לקרוא לו ככה
זה נשמע טוב!
אנונימית
יאללה מגניב
לא רואה למה לא
^ ולקורא לכלב ים על שם של ההורים שלך (יחד עם שם משפחה שלהם שיהיה יותר ברור) - גם אין שום בעיה, ואין שום סיבה שלא לעשות את זה?
לקרוא לכלב על שם של אבא שלך (שם ושם משפחה), ולכלבה - על שם של אמא שלך (שם ושם משפחה), ולזווג את הכלב הזה עם הכלבה. מה אתה אומר על הרעיון הזה?
לקרוא לכלב על שם של אבא שלך (שם ושם משפחה), ולכלבה - על שם של אמא שלך (שם ושם משפחה), ולזווג את הכלב הזה עם הכלבה. מה אתה אומר על הרעיון הזה?
^רעיון גרוע, מהסיבה הפשוטה שלקרוא לכלב בשמות של ההורים שלי זה לא מצחיק כמו לקרוא לו אלוהים. אם אני אלך איתו ברחוב ומישהו ישאל אותי איך קוראים לו, ואני אגיד "ברוך" או משהו, אני לא אקבל שום תגובה מעניינת. אבל אם אני אגיד שקוראים לו "אלוהים", זה כבר בטוח יוציא מהם תגובה מבדרת.
אז אלוקים - זה לא מישהו שאנחנו אמורים לעשות ממנו צחוק, כי צריכים לירא מפניו, ולכבד.
שואל השאלה:
^אני אוהבת אותך
^אני אוהבת אותך
אנונימית
שואלת השאלה, תראי מה עשית!!! בגללך ה' לא מתקשר איתנו יותר
קישורים מצורפים:
כי זה שם מוזר לכלב חחח
באותו הנושא: