11 תשובות
לא, וזה גם לא חוקי בארץ
יעקב אבינו קרא לבן שלו גד
לא
לא מאשרים זאת.
כאילו אפשר אם אתה הוגה את זה אחרת(בארץ לפחןת, מצידי שיקראו לילד שלך יהוה, לא כזה משנה לי)
נניח אפשר לקרוא לבן שלך אדוני אם הוגים את השם א-דו-ני ולא א-דו-נא-י(השימוש באותיות נוספות מיועד להדגיש הגהה)
נניח אפשר לקרוא לבן שלך אדוני אם הוגים את השם א-דו-ני ולא א-דו-נא-י(השימוש באותיות נוספות מיועד להדגיש הגהה)
לא, אסור לקרוא לאנשים יהושפטהחתיכי
לא
לא
ממש לא
לא
אלוהים יש רק אחת וזה אני
אלוהים יש רק אחת וזה אני
באותו הנושא: