8 תשובות
אני חושבת שאתה יכול לאכול שם גם אם לא תתחסן, אבל ממליצה לך כן
אנונימית
כדאי לך להתחסן נקודה
xm1
שואל השאלה:
הרוב כן אוכפים את זה.
ואנשים יעריכו אותי ויכבדו אותי יותר אם אתחסן? אני אוכל להשתלב בחברה ולהיות כמו כל האנשים הנורמטיבים?
ההתחסנות תעשה לך רק טוב
לא בגלל הסלט בגלל שאתה תרגיש מוגן
אני חושבת שלאנשים יהיו נוח יותר בסביבת מישהו שמחוסן- זה נכון. אבל ההחלטה להתחסן היא שלך בלבד, אל תסתכל על אחרים
אנונימית
אולי תלכי להתחסן כדי להיות מחוסנת?
תבקשי גם הזרקת הוספת נוירונים כי המוח לא רץ
שואל השאלה:
אבל אני רוצה להיות סולידרי חברתית