13 תשובות
לא כדאי
כן
את יכולה רק שתדעי שיש לזה תופעות כיאלו סחרחורות וכאלה אבל רק ליום או יומיים וזה לא קורה לכולם אבל אני עדיין לא התחסנתי ולא התחסן כי אני לא ממש לוקח סיכון כמו כולם
אנונימי
כן!!!!!
כן! אל תקשיבי למטומטמים שאומרים שביל גייטס יהפוך אותנו לעגבניות או משהו כזה, אני התחסנתי חיסון ראשון לפני שבוע ובאמת שאין לך שום סיבה לא להתחסן
אה וגם המנות בתוקף עד סוף יולי אז כדאי לך להזדרז
אה וגם המנות בתוקף עד סוף יולי אז כדאי לך להזדרז
למה להתחסן כשיש הוכחות שהכל בשביל לדלל אוכלוסיה?
ילד בן 12 מגבעתיים מת אחרי 4 ימים מהחיסון, יש תיעוד של רופא שנכח במקום וסיפר למישהיא כל מיני דברים במשך 45 דקות, הבחורה טרם עריכת ההקלטה היא סיפרה שהאבא השתולל אחרי שבנו מת וניסו לשחד אותו דמי שתיקה, לאבא לא חסר כלום.
מישהיא תיעדה שאחיין שלה בן 13 מת אחרי 3 ימים מהחיסון והיא התיגה תעודת פטירה.
החיסון עלול לגרום לתופעות לוואי אחרי כמה חודשים לא בהכרח מידי.
מכיר משהו שהתחסן לפני כמה חודשים והרופא אמר שלו שהכאבים שהוא מרגיש זה מהחיסון.
הרבה אנשים בארץ מתו מהחיסון משרד הבריאות לא מתעד הם התחייבו לפייזר 90% מחוסנים.
מדען לשעבר של פייזר אמר שמי שחוסן אין דרך חזרה הוא ישרוד כשנתיים עד 3 במקרה הכי טוב.
ילד בן 12 מגבעתיים מת אחרי 4 ימים מהחיסון, יש תיעוד של רופא שנכח במקום וסיפר למישהיא כל מיני דברים במשך 45 דקות, הבחורה טרם עריכת ההקלטה היא סיפרה שהאבא השתולל אחרי שבנו מת וניסו לשחד אותו דמי שתיקה, לאבא לא חסר כלום.
מישהיא תיעדה שאחיין שלה בן 13 מת אחרי 3 ימים מהחיסון והיא התיגה תעודת פטירה.
החיסון עלול לגרום לתופעות לוואי אחרי כמה חודשים לא בהכרח מידי.
מכיר משהו שהתחסן לפני כמה חודשים והרופא אמר שלו שהכאבים שהוא מרגיש זה מהחיסון.
הרבה אנשים בארץ מתו מהחיסון משרד הבריאות לא מתעד הם התחייבו לפייזר 90% מחוסנים.
מדען לשעבר של פייזר אמר שמי שחוסן אין דרך חזרה הוא ישרוד כשנתיים עד 3 במקרה הכי טוב.
כן ברור תיהיי סוף סוף חופשייה ומאושרת לפחות עד עוד מאה שנים למגיפה הבאה חח
אתם יודעים שמכל חיסון יהיו מתים כן
אנונימית
^^^ומאיפה לעזאזל שמעת את זה? ממקור אמין? נראה לי יותר לכיוון קונסיפירטרים בטיקטוק.
די כבר להפיץ את הטימטום הזה! אני בדקתי בדיוק איך החיסון פועל מכמה מקומות ואמנם אני לא איזה מדען או משהו אבל אני אומר שזה בטוח. וגם הfda. וגם משרד הבריאות. ומי תומך במה שאתה אמרת חוץ מילדים בני 11 בטיקטוק?
די כבר להפיץ את הטימטום הזה! אני בדקתי בדיוק איך החיסון פועל מכמה מקומות ואמנם אני לא איזה מדען או משהו אבל אני אומר שזה בטוח. וגם הfda. וגם משרד הבריאות. ומי תומך במה שאתה אמרת חוץ מילדים בני 11 בטיקטוק?
באותו הנושא: