12 תשובות
- אל תתחסנו אם יש לכם אלגריה לחיסון

חוץ מזה אין סיבות. תתחסנו.
לא מאושר על פי ה fda
שניסו על חיות הן מתו לאחר 5 חודשים
אנונימי
איזה שטויות אנונימי
כי אין לך מושג מה מזריקים לך (אמרו טכנולוגיה חדשה וכאלה אבל לא ניסו אותה באמת...)
לכל חיסון שבודקים לוקח 4 שנים עד שמאשרים אותו...
החיסיון פיתח אצל אנשים עם אלרגיות אנפילקסיס...
התגלה שהחיסיון גרם לנשים בהריון להפלות.
תבדקו. איך אתה יודע שאני טועה? בדקת?
אנונימי
פיתחו את החיסון מהר מידי
קורונה זה לא מחלה קשה
יש אנשים שחיסונים לא עושים להם טוב
אם אתה לא גבר ברי בן 20-40 אז לא בדקו את החיסון על הקבוצה שלך
בריא* ^
תתחסנו
איןן
אין
תתחסנו אנשים!!!!!!
אבל כן כדאי