3 תשובות
ברור תאכלי לפי הגוף לא לפי שעה
אחרי אימון זה טוב לאכול זה מחזיר את האנרגיה
תאכלי מתי שאת (!) רעבה. לא מתי שהשעון אומר לך לאכול
בטח שכן