3 תשובות
ברור תאכלי לפי הגוף לא לפי שעה
אחרי אימון זה טוב לאכול זה מחזיר את האנרגיה
אחרי אימון זה טוב לאכול זה מחזיר את האנרגיה
תאכלי מתי שאת (!) רעבה. לא מתי שהשעון אומר לך לאכול
בטח שכן
באותו הנושא: