13 תשובות
פחות הקטע שלי
אני אוהבת כמה שירים שלו לאחרים לא התחברתי ככ
אבל הוא עצמו מדהים
פחות מתחברת, בעיקר בגלל המעריצות שלו הן עושות לי חלחלה בגוף עם הלארי הזה
שואל השאלה:
אני אישית לא לארי, אבל אני יכולה להבין
למרות שאני אוהבת את הסיפורים :)
לא שומעת שירים שלו ממש רק שיר אחד שאהבתי פעם שזה back to you
וואו מוסיקה מדהימה.
השירים שלו באמת עם כל כך הרבה רגש כל כך הרבה עומק, שירים מקסימים.
אני פחות אוהבת את השירים של וואן דיירקשן ואת של כל הקריירת סולו של הבנים (חוץ מנייל) אבל ללואי יש קריירת סולו מושלמת בעייני.
והשיר האהוב עליי הוא only the brave
הכי מושלמת בעולם.
השירים שלו כל כך אמיתיים ומדברים על החיים ואני כל כך מעריכה אותו...
הוא עושה מוזיקה מדהימהה
המוזיקה שלו מהממת
והוא עצמו בנאדם מדהים
וואי השירים שלו מדהימים always you כל כך טוב
ואו האהוב עלי מכל הבנים שירים מדהימים והכתיבה פשוט ואו
כן כל השירים שלו אהובים עלי