10 תשובות
כל חיייייייי
אהוב ליבו של הארולד
האמת שאני די אוהבת את וואן דירקשיין אבל לא מכירה אותו מעבר לזה
אהבת חיי (ושל הארי)
הוא בן אדם מדהים שללא ספק בין האיידולים שלי,
הוא חשוב לי ברמות מטורפות
הוא חשוב לי ברמות מטורפות
פשוט נסיך. בן אדם ככ חמוד ושר מדהים!
אני מאוד אוהבת אותו
ברצינות הבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם, הוא מדהים.
הוא מדהים, בנאדם ככ חזק שעבר יותר מידי דברים שלא מגיעים לו בגיל יותר מידי צעיר, ולמרות זאת הוא מצליח להיות שמח ואופטימי. אני אוהבת אותו בטירוף ועצוב שהוא נורא אנדרייטד.
לא מתחברת אליו
באותו הנושא: