4 תשובות
זה לא גרוע אם את מרוצה ממה שיוצא. לא תמיד צריך להקשיב לחוקים ולמה שאחרים חושבים שנכון.
יש כאלה שזה עובד להם יותר לתכנן את הסיפור ויש כאלה שפחות. אני כן נעזרת בלתכנן את הסיפור הלאה לפני שאני כותבת אבל זה תלוי באישיות של הכותב... אני מרגישה שאם העלילה לא מתוכננת לפרטים לפני שאני מתחילה את הכתיבה עצמה אני עוברת מחסומי כתיבה לפעמים בהמשך למה שכתבתי. לפני הכל פשוט תנסי להירגע ולקחת את הדברים בקלות. כל עוד את שמחה ממה שיצא לך ונהנית מהתהליך את תמיד יכולה לחזור אחורה, לשכתב, להמציא תוך כדי השכתוב, לעומת מצב שבו את מרגישה כבולה למה שתכננת.
הכל בסדר, את יכולה לכתוב איך שאת רוצה (:
לפעמים הרעיונות באים תוך כדי כתיבה ואנחנו מתפתחים ביחד עם הדמויות.
אולי ההברקה תבוא דווקא כשלא תצפי לה (:
לא לא זה לא גרוע בכלל. אני אומרת שכדאי לך לכתוב את הסיפור פעם אחת ואז אחרי שגמרת לנסות לקחת חלקים מהכתיבה ולנסות לשפר אותם לפי הטיפים שנתנו אבל אין שום סיבה להקשיב לכל עצה כי יש מיליונים כאלו.