11 תשובות
איכס בנות
תמכור תעשה מיליונים
שואל השאלה:
לפחות אני יודע שלגמרי כותבים עם י ולא עם ה
אנונימי
פחות .
בתור התחלה ,
כותבים עם סימני פיסוק ובלי שגיאות.

ובקשר למה שכתבת , כל כך לא.
יפה . הלוןאי שזה היה קןרה במציאות
תמיד הכי קל וכיף לתאר ובמציאות זה לא יוצא כך
איכס לא מה אני בוואטפד
טוב בכלליות, וברמה הפרקטית...
אבל זה לא העיקר