11 תשובות
איכס בנות
תמכור תעשה מיליונים
שואל השאלה:
לפחות אני יודע שלגמרי כותבים עם י ולא עם ה
לפחות אני יודע שלגמרי כותבים עם י ולא עם ה
אנונימי
פחות .
בתור התחלה ,
כותבים עם סימני פיסוק ובלי שגיאות.
ובקשר למה שכתבת , כל כך לא.
כותבים עם סימני פיסוק ובלי שגיאות.
ובקשר למה שכתבת , כל כך לא.
לא משהו
יפה . הלוןאי שזה היה קןרה במציאות
תמיד הכי קל וכיף לתאר ובמציאות זה לא יוצא כך
איכס לא מה אני בוואטפד
טוב בכלליות, וברמה הפרקטית...
אבל זה לא העיקר
אבל זה לא העיקר