7 תשובות
איזה חמוד אתההה
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודה
באמת מרגש
אבל לעולם אני לא יידע מה הייתה התגובה שלה וזה שובר אותי...
ברור שהיא אהבה את זה . כל הקרה כזאת תשמח אותה והיא בטוח מעריכה מאוד את זה .
שואל השאלה:
^אבל אני לא ידע איך היא הגיבה
ותאמין לי שאחרי כל הזמן שהשקעתי בברכה, וכל הדמעות בברכה
נראה לי שלפחות מגיע לי לדעת איך היא הגיבה , לא ככה ?
למה שלא תדע ?
היא לא החזירה תגובה?
אנונימית
שואל השאלה:
^לא, הבאתי לה את המתנה עם הברכה בסוף היום ואז נגמר שנת הלימודים...
תשלח לה בווצאפ או בדואר
אנונימית