2 תשובות
היי((:ממליצה לך להמשיך הלאה..הוא המשיך הלאה..תראי לו שאת המשכת הלאה ואת לא צריכה אותו!בסופו של דבר הכול יעבור..(;
היי אהובה
הכל בסדר, אני יודעת שזה קשה לשחרר ממישהו שאוהבים.
הוא יודע שאת אוהבת אותו? אם כן איך הוא הגיב?
אבל בכל מקרה, אם יש לו חברה
עם עד כמה שזה קשה, תמשיכי הלאה.
תשמחי מזה שהוא בזוגיות מאושרת שעושה לו טוב גם אם היא לא איתך, כי סה"כ הוא בן אדם שחשוב לך.
ואני מבינה כמה זה קשה להתאהב ולראות אותו מהצד אוהב מישהי אחרת, כל כך הרבה עצב וכעס ואפילו קנאה.
אבל הרגשות האלה לא עושים טוב, לא לך ולא לאף אחד.
תנסי להמשיך הלאה, יש עוד מלא דגים בים :)