10 תשובות
אוקיי
גם אני
אין מה לעשות
לנסות לנחם אותה
תלוי אם היא זאת שנפרדה ממך אז תענה כמו שהתשובה הראשונה אמרה
אם אתה זה שנפרדת אז תנסה לעודד
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממנה וכי זה לא התאים יותר
למה לא התאים לך? תגיד לחברות שלה שיגידו לה שהיא צריכה לשחרר ושזה לא בריא לה (עדיף שלא יבוא ממך)
תכתוב לה ''אוקיי גם אני אין מה לעשות *אימוגי מבואס*''
התחלת איתה היא התאהבה בך וירד לך וזה לא מתאים יותר? זה הסיפור? מקווה שלא כי זה סיפור של מלא בנים חראות
תלוי למה נפרדתם ומי נפרד ממי. תפרט.
תשאל אותה אם היא רוצה שאתה תתקן אותה*קריצה קריצה*
תכתוב מה אתה מרגיש באמת, ואם אתם יכולים לגרום לזה לעבוד לכו על זה