5 תשובות
זה לא אידיוט או דביל ביפנית?
אולי את.ה מתכוון.ת 'באקה'? כי זה אידיוט
טיפש מטומטם ביפנית
באקה זה אידיוט^
מטומטם זה משהו אחר
מטומטם זה משהו אחר
בקאה בנושא מסוים
אני חושב שזה אומר שיש לך ידע בנושא מסוים
אני חושב שזה אומר שיש לך ידע בנושא מסוים
אנונימי
באותו הנושא: