5 תשובות
זה לא אידיוט או דביל ביפנית?
אולי את.ה מתכוון.ת 'באקה'? כי זה אידיוט
טיפש מטומטם ביפנית
באקה זה אידיוט^
מטומטם זה משהו אחר
בקאה בנושא מסוים
אני חושב שזה אומר שיש לך ידע בנושא מסוים
אנונימי