8 תשובות
במה?
לא חושב שיש מילה כזאת "קאה".
שואל השאלה:
להקיא כאילו
להקיא כאילו
אנונימית
את שואלת מה היתרון בלהקיא?
בקיא*
וזה מנקה את הקיבה נראה לי
וזה מנקה את הקיבה נראה לי
אנונימי
שואל השאלה:
זה לשיעור בית אז כן אני שואלת
זה לשיעור בית אז כן אני שואלת
אנונימית
ההקאה מנקה את הקיבה מחומרים מזיקים, ועידוד הקאה באמצעות תרופות אמטיות מהווה שיטה שכיחה לטיפול בבליעת רעל.
תלוי בסיטואציה, אם את מקיאה בגלל הרעלת כימיקל הכימיקל יחזור לגרון שלך ויתפשט בפעם השנייה מה שהופך את זה ללא חיוני, אם את מקיאה מהרעלת אוכל זה אומר שהגוף שלך צריך להוציא את מה שאכלת, הוא מוציא חומצות קיבה בתהליך ולכן את תרגישי יותר רזה ופחות מלאה אחרי שהקאת (זאת רק אשליה, התהליך עצמו לא ממש בריא למרות שהוא יכול לחזר את החומצות בקלות) ואם את הקאת מאכילת יתר או מהפרעת אכילה פה יש בעייה קטנה, אפשר להפוך את התהליך של ההקאה לתחביב וזה יכול להיות רע, אין פה יותר דברים רעים חוץ מזה, הקאה זה המנגנון של הגוף כדי להוציא ממנו רעלים, אין לו הרבה השפעה על העיכול שלך או על הנשימה שלך או על התפקוד שלך לטווח ה**ארוך**
באותו הנושא: