6 תשובות
שואל השאלה:
זה במידה ברור פשוט הגזרה לוחצת
לא הייתי קונה משהו שלא יושב, אני מניחה שזה ככה כי זה חדש
אנונימית
אז תראי אם הזמן , לא חנק ואיבוד הכרה, אולי הגזמתי אבל באמת שזה יכול לפגוע בטווח הארוך , במיוחד בשבירת צלעות.
אגיד שתחכי ותראי עם זה באמת רק חדש או שזה באמת לא נוח , ללא קשר לתופעות לוואי , תלבשי מה שנוח לך אפילו שזה במידה שלך, היום המידה לא משנה, בלהתחשב שמידות משתנות בין חברות ומדינות.
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית
אני רציני , לבחור במה שנוח לך ובמידתך.
שואל השאלה:
זה לא מצחיק שאלתי באמת
אנונימית
כן , גם לחנק ואיבוד הכרה