התחברות
הרשמה
אני בת שלוש עשרה ויש לי כאבים בחזה ואני מידה c בחזיה מה לעשות?
24 באוקטובר 2020, 17:05
בת 13
נשים
חזה
2 תשובות
זה נורמלי לגמרי אין לך מה לדאוג, זה סימן שאת גודלת
Z
Zesty Zaza
זה נורמלי אין ממה לעשות אולי זה קשור למחזור וזה עוד יישתנה אבל הכל בסדר זה יעבור
א
אווירה
באותו הנושא:
(מינוס שתיים) - (מינוס ארבע) + (שלוש) - (מינוס שלוש עשרה)=?
תגידו הגובה שלי הוא מטר 57.8 ואני שוקלת 55.3 זה בסדר לגיל שלוש עשרה?
בת שלוש עשרה ובן שש עשרה, הולך?
בן שלוש עשרה ובת שש עשרה, הולך?
אני בת שלוש עשרה, ואני אוהבת בנות.
אני בן שלוש עשרה, ואני מרגיש כאילו ההורמונים מתחילים להשפיע עליי מה לעשות
לא הבנתי למה עשרים כפול שלוש פחות שלוש זה תשע עשרה כפול שלוש?
אם יש לי כאבים בחזה ועשיתי א.ק.ג לפני שבוע אבל יצא תקין ועכשיו יש גם כאבים בכתף, ואני עושה ספורט אבל לא מרגיש כאבים בחזה
בן שלוש עשרה ובת חמש עשרה?
אני קרוב לגיל שלוש עשרה ואני מטר 53 זה גבוה?
רבתי עם מישהו וממש נפגעתי ואני מרגישה כאבים כאלה בחזה