תשובה אחת
מכירה את המשפט:" האיכות, לא הכמות קובעת"
מה את צריכה הרבה ידיידים והרבה חברות?
את חושבת שלכל מי שמסתובב בחבורה, הוא סומך כל כולם?
ממש לא.
זה סך הכל זרם שנסחף... אף פעם לא יקרה שכולם יסמכו על כולם.
למצוא חברים אמיתיים דיי קשה... לפעמים אני מגיעה לכאלה מצבים שנראה שזה כבר לא אפשרי, למרות שזה כן.
את תצברי במהלך החיים עוד הרבה אנשים שיהיו בחברתך, את יכולה להיות רגועה בנוגע לזה...
ולגבי חברים אמיתיים? אחת יש לך...
תאמיני לי, את לא צריכה יותר מזה❤