4 תשובות
הכל בסדר מותר לאכול קצת לא בריא יום אחד.. לא תמותי חחח אל תדאגי
וואי בסטי הכל בסדר. בסוף תפתחי הפרעות אכילה ובאמת חבל זה יהרוס לך את החיים, תמיד תזכרי שמותר לחרוג מהתפריט והכל סבבה סומכת עלייך שתשמרי על עצמך
אחותי הכל טוב לאכול מידי פעם לא בריא אם זה מבאס אותך
הכל טוב לא יקרה לך כלום
מה מפתחת הרגלים זה פעם ראשונה שלה
פעם אחת זה ממש לא נורא אולי יכאב לה הבטן אבל זה יעבור אחרי כמה זמן קצר