6 תשובות
עם אמא שלי איזה 4 ימים כשרבנו ועם אבא שלי חודשים אבל לא כי רבנו כי הוא עובד והוא הרבה לא בארץ וההורים שלי גרושים
תגדירי לדבר. אני וההורים שלי לא מדברים שיחות ארוכות אף פעם אבל כן בוקר טוב ולשאול אותם אם אני יכולה לצאת עד מאוחר זה הכי הרבה זמן שבוע בערך
לא קרה לי שלא דיברתי איתם יותר מיום אפילו זה לא אבל אני עוד קטנה בטוח בהנשך אני יריב איתם הרבה אבל ברוך השם ההורים שלי מדהימים
יומיים
אנונימית
שבוע כי בחיים אין קליטה בפנימייה המסריחה הזאת