9 תשובות
שבועים... רבתי איתם
גג יום, אין לי כל כך ברירות כי אמא שלי לא עובדת, ויש לי אחים קטנים שאני עושה עליהם לפעמים בייביסיטר אז לא זכור לי שלא דיברתי איתם יותר מיום, ואם לא דיברתי איתם יום זה כי רבתי איתם
אבא שלי
וזה לא בגלל שאני לא רוצה זה בגלל שלא יוצא
ההורים שלי גרושים ואבא שלי גר שעתיים ממני
ויד לו משפחה אז הוא קצת מזניח אותי ואת אח שלי למרות שהוא מתקשר אבל זה יכולות להיות חודשים שאנחנו לא מדברים או נפגשים
חודש
כי רבתי איתם ולא הייתי בבית
אני ואבא שלי כל הזמן on and off ונראה לי שהכי הרבה שלא דיברתי איתו היה כמה שבועות או חודשים כי מצד אחד אני אוהבת אותו אבל מצד שני אני לא אוהבת שמדברים אליי כמו לזבל אז... :)
10 דקות אני לא יכולה לכעוס על אמא שלי יותר מדי חח
10 דקות אני לא יכולה לכעוס על אמא שלי יותר מדי חח
שבוע, בצבא
ארבעה ימים בערך, רבתי איתם ואז נסעתי לטיול