11 תשובות
יומיים וזה היה כי נסעתי לעשות שישי שבת עם הכיתה
יום/ יומיים
שואל השאלה:
חיחי אוקיי אני היחידה שבריב עם כל המשפחה החרא שלי כבר חודש אבל טוב
חיחי אוקיי אני היחידה שבריב עם כל המשפחה החרא שלי כבר חודש אבל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
חחהחחהחחח זה נשמע רע
אבל אני באמת שונאת אותם
חחהחחהחחח זה נשמע רע
אבל אני באמת שונאת אותם
אנונימית
שבוע
וואי הלוואי שהייתי יכולה יותר ...
אני פשוט גרה איתם לצערי
אני פשוט גרה איתם לצערי
אממ זה לא הכי היה ברצף אבל אח שלי הגדול ואני כמעט ולא דיברנו בכלל כמעט כל חיי, רק כשהוא התחיל צבא אז התחלנו בערך לדבר כשיש ארוחות משפחתיות אחרי שנים שלא עשינו.. אז מדברים שם.. נראלי שכשהייתי יותר קטנה לא זכרתי מה היה הקול של אח שלי
עם אחי : שבוע
עם אמא שלי : יומיים
עם אמא שלי : יומיים
אנונימית
אמא 13 שנה
אבא 8 חודש
אח כמה שבועות בודדים
אני בקשר רק עם אחי
אבא 8 חודש
אח כמה שבועות בודדים
אני בקשר רק עם אחי
עם אחותי בערך חצי שנה ועם ההורים איזה 4 ימים בערך ( עם אחותי זה קרה בגלל שהיא הייתה גרה במרכז אני בצפון ולא היה לנו קשר חזק )
אחותי- שבוע
אבא- כמעט שבוע
אמא- יומיים
אבא- כמעט שבוע
אמא- יומיים
באותו הנושא: