3 תשובות
אני אנסה לעזור בואי לפרטי
בואי
שלום אנונימית,
אני קורא את הפוסט שלך ושומע אולי את הייאוש שעולה ממך. אם הבנתי נכון מדברייך, את מרגישה גם תסכול מחוסר יכולת ההכלה של אנשים סביבך. איני יכול לתאר לעצמי כמה ההתמודדות עם מה שאת מתארת דורשת ממך כוחות רבים וכמה קשה זה אולי לעבור את כל זה ללא אוזן קשבת... חשוב לי שתדעי שאת לא חייבת להישאר עם זה לבד- אם תרצי לקבל מידע נוסף או להתייעץ תוכלי לפנות למרכז מידע להפרעות אכילה באתר https://www.enosh.org.il/he/eating-disorders/ או לשמוע את הפודקאסט "לא טוב לי" https://sahar.org.il/eating-disorders/.
בנוסף, חשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדב, שם תוכלי להגיע אלינו ולשוחח עם אחד המתנדבים שלנו- אנחנו נהיה שם בשבילך כדי להקשיב, לתמוך ולנסות לעזור כמה שנוכל.
נחכה לך,
מתנדב סה"ר
אני קורא את הפוסט שלך ושומע אולי את הייאוש שעולה ממך. אם הבנתי נכון מדברייך, את מרגישה גם תסכול מחוסר יכולת ההכלה של אנשים סביבך. איני יכול לתאר לעצמי כמה ההתמודדות עם מה שאת מתארת דורשת ממך כוחות רבים וכמה קשה זה אולי לעבור את כל זה ללא אוזן קשבת... חשוב לי שתדעי שאת לא חייבת להישאר עם זה לבד- אם תרצי לקבל מידע נוסף או להתייעץ תוכלי לפנות למרכז מידע להפרעות אכילה באתר https://www.enosh.org.il/he/eating-disorders/ או לשמוע את הפודקאסט "לא טוב לי" https://sahar.org.il/eating-disorders/.
בנוסף, חשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדב, שם תוכלי להגיע אלינו ולשוחח עם אחד המתנדבים שלנו- אנחנו נהיה שם בשבילך כדי להקשיב, לתמוך ולנסות לעזור כמה שנוכל.
נחכה לך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: