3 תשובות
יש מורים שאוהבים למשוך תלמידים עם עוד ועוד שיעורים - ואז זה לא משנה איך את נוהגת, את צריכה לדרוש טסט פנימי.
ויש מורים שכשהם רואים שיש לך ביטחון ושליטה ברכב כבר מגישים.
ויש מורים שכשהם רואים שיש לך ביטחון ושליטה ברכב כבר מגישים.
אני לא הייתי מספיק מוכנה בטסט הפנימי אבל הוא הגיש אותי ואז היה חודש עד הטסט החיצוני וכבר הייתי מוכנה ממש
כשאת מוכנה בגדול
אבל זה לא אומר כלום
אני נוהגת מעולה ככה שבשיעור 25 כבר ידעתי לנהוג ויכולתי לצאת לכביש
אבל כבר שני טסטסים.....
מה שחשוב זה לעבור טסט גם אם את לא מוכנה 100%
אבל זה לא אומר כלום
אני נוהגת מעולה ככה שבשיעור 25 כבר ידעתי לנהוג ויכולתי לצאת לכביש
אבל כבר שני טסטסים.....
מה שחשוב זה לעבור טסט גם אם את לא מוכנה 100%
באותו הנושא: